torsdag 5 december 2013

kursens slut +min nya vikt

Trotts alla skräckscenario jag haft i huvudet har det gått riktigt bra igår. Lillen vet att när det är träning då ska man uppföra sig...nästan  :) Inkallning och annat sitter fint, förutom Svante då ;) som inte kunde sitta still 5 minuter hehe...men det är en annan sak. Han kan inte ens sitt eget namn längre och idag är det totala katastrof...det blir nog koppel från och med nu på ett bra tag. Tråkigt men vi ska göra det bästa utav det :)


***

Till Er som vet om att jag kämpar för att gå ner i vikt och kanske undrar hur det går kan jag bara säga att det går riktigt bra. Har gått ner från 75 till 69 på en månad och min rygg mår och ser betydligt bättre ut än för en månad sen. Har gått hos kiropraktor  under denna månad och han har verkligen hjälpt mig och nu är bollen hos mig. Pga ryggsmärtor och den eviga förkylningen kunde jag inte träna, men idag ska jag ut och springa i skogen... Är så himla taggad så nu kommer ingenting att stoppa mig...Heja! nu är det bara 11-13  kilo kvar till målvikten

2 kommentarer:

  1. ja, jag kom precis hem från en promenad, och det började blåsa och snöa som tusan, tur att vi inte hade långt kvar till bilen :p
    hehe det är lugnt, jag är också rätt dålig på att höra av mig till folk :) men vi får hjälpas åt så att vi får till nån träff, vore kul! :)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är, jag kämpar också med vikten. Går kanske intea fort som för dig men det går framåt sakta men säkert :)

    SvaraRadera