fredag 13 december 2013

möte med en räv

Idag när vi var på promenad i skogen mötte vi en räv. Svante var lös och plötsligt började han spåra. Han försvann i buskarna, när jag kom fram och tog mig genom de såg jag att Svante står stilla och framför honom 2-5 meter (svårt att bedöma avståndet) stod det en vacker räv...de stod sådär och glodde på varandra :) När jag ropade hans namn sprang räven iväg och Svante vände och kom duktigt till mig. Vet inte vad jag ska tycka om hela situationen, aldrig sett en räv på så nära håll...och sen är jag väldigt glad att Svante inte jagade honom utan kom när jag kallade direkt.

Nu ligger vi i soffan, jag fortsätter se på min serie och Svante håller sig nära sin matte ;)


Finaste 






tröttis 



2 kommentarer:

  1. Åh så duktig han är Svante,Semla hade sprungit efter räven, det är jag bombsäker på :)

    Han är verkligen så fin :)

    SvaraRadera
  2. hehe ja, han var nog mest chockad :P

    SvaraRadera