torsdag 16 januari 2014

strålande sol, gnällig matte

Idag är det sjukt vackert ute, solen skiner, snön är torr och ny sådär fluffig, perfekt... bestämde  att vi ska gå ner till UDS, träna lite hundmöten och väga Svante som den 14 har fyllt hela 7 månader! vågen visade hela 22 kilo,  galet så tiden går fort.
Allt fin fint, MEN jag ville hela tiden hem, mår inte så bra idag, vill bara krypa ner i soffan och sova. Ville vara glad för Svantes skull, men han upptäckte nog ganska fort att min glädje inte är den sanna, inte som jag brukar vara. Så det blev lite tjat på honom. Men jag tror att han är ganska nöjd i det hela...själv ska jag jobba 15:30-20:30 idag. Nej inte alls sugen att umgås med människor idag.









1 kommentar:

  1. åå visst var det härligt väder igår! Synd att du inte mådde så bra, hoppas du mår bättre idag!

    SvaraRadera