tisdag 23 juli 2013

18

18 dagar kvar! detta är helt galet ju! inte så att jag får kalla fötter, men shit så fort tiden går!
I helgen som kommer (min sista lediga helg innan V kommer hem) ska vi åka och hälsa på valparna på lördag och sen ska vi åka runt till olika djuraffärer och handla lite, ben, godis, bajspåsar och en filt eller liknande till bädden.
Har fått kuponger till Arken Zoo med 25% rabatt på hela köpet, kanske hittar något där också? :)
På söndag ska vi stänga av datorer, telefoner och ge oss ut i vildmarken, vandra lite, fiska och bara mysa...längtar.


2 kommentarer:

  1. JO, det finns på "om mig" så har jag en bild på mig som jag ser ut idag ;D

    SvaraRadera
  2. Det är sara som skriver, jag skriver ifrån mobilen..

    Ja, brunhårig är jag. Men har lite längre :)

    SvaraRadera