måndag 15 juli 2013

26

Börjar bli lite nervös, om 2 veckor åker vi till Tyskland/Wacken på en metalfestival.
Veckan efter vi har kommit hem är det dags att hämta valpen! jag som trodde att det fanns så mycket tid kvar!
Behöver inte åka och storhandla, allt finns här hemma, lite godis, tuggben och en mysig sovplats till lillen ska fixas.
Tanken är att han ska kunna sova med oss i sovrummet om han vill. Vi väntar med att köpa en riktig säng till oss själva och ska sova på en resårmadrass på golvet som vi har gjort hittills ;) tänkte att det kan vara skönt för oss och valpen att vara på samma höjd. Ska ordna en säng åt honom, en miniversion av våran säng, med kudde och täcke hehe så han kan sova precis bredvid mig och ändå inte känna att han inte är med (alla är vi knäppa på något sätt eller hur?)
Sen funderar jag på var jag ska ställa hans andra bädd, den han ska ha i vardagsrummet, men jag tror att han kommer välja sitt favorit plats själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar