måndag 25 november 2013

liten blir lite större

Tycker att Svante är väldigt fin i hullet just nu, han går långsamt upp i vikt (väger honom varje vecka när jag hinner)
Senast har han gått upp 0,5 kilo på 11 dagar, lite lagom tycker jag. Det enda som inte är lagom är min jäkla förkylning som inte ger sig, utan blir bara jobbigare med tiden :( till någon läkare vill jag inte gå med en snuva :(

Tycker bara synd om Svante som får nöja sig med korta skogsrundor och nästan ingen träning då jag är så seg och opeppad att jag inte kan koncentrera mig i 3 minuter. Men vi leker ute, tränar "stop" signalen och inkallning, så helt har vi inte lagt träningen på hyllan..nej nej :)
Vill jätte gärna börja träna avlämningar. Hämta på signal är inget problem, men han tappar apporten 1-1,5 meter ifrån mig. Inget konstigt, har ju inte lärt honom avlämningar. Så det ska vi börja med senare ikväll om jag orkar.


stora killen




att rulla sig i sanden och gräva hål måste vara en av de roligaste sakerna som finns

 


en riktig guldkille :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar