onsdag 27 november 2013

unghundskurs del - 3

Ja, då har vi lyckats att ta oss iväg trotts en sjuk och tråkig matte. Det har gått bra idag, är nöjd med allt. Men oj så det syntes att lillen fick ta det lugnt ett par dagar, han ville göra alla övningar samtidigt och hade minst sagt svårt att sitta still :) men det har gått bra, inkallningen utomhus gick fint, han var den enda som inte hade koppel på sig. Vi har fått en läxa till nästa veckas sista kurs tillfälle - en cirkuskonst. Tror jag ska köra en slalom med honom, det har jag velat lära in för länge sen, ska bli kul att se om vi klarar det på en vecka bara. Och ja, en annan sak som ger mig sömnlösa nätter...AVLÄMNINGAR.
Måste verkligen komma igång med hans apportering :)


3 kommentarer:

  1. vad duktiga ni är!
    vi får ses och träna lite nån dag, Myra hälsar att hon är grym på slalom! ;)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. ja, han skötte sig :) fan!!! så j*vla kallt idag! vi får styra upp ett träff, ja, jag är sämst på att höra av mig ;)

      Radera