måndag 16 september 2013

regn!

Ja! äntligen! regn! jag älskar när det regnar. Svante... ja, inte lika mycket kanske hehe. Imorse kl 6 hade han väldigt bråttom hem direkt efter han har gjort sitt. Vi får träna på det.

Efter en god frukost var det dags för att ge sig ut till skogen. Jag har inte känt en sådan lycka på länge, jag vet, jag är lite konstig. Det var blött överallt, svalt, friskt, underbart. Svante sprang runt som en galning, klättrade på stenar, plockade blåbär och såg väldigt nöjd ut. Jag tror att där är vi väldigt lika, han och jag, vi trivs nog bäst när det är sådär höstigt ute ;) Värmen är bara jobbigt.


blött och trött ;)




2 kommentarer:

  1. Jag och Myra håller med på alla punkter!
    Svalka och höst slår högsommarvärme och skogen är det bästa stället som finns. Både för hundar och folkilksna mattar! ;)

    SvaraRadera