tisdag 27 augusti 2013

en härlig dag!

Idag gjorde vi ett nytt försök, och för att inte pressa valpen eller mig själv för den delen (ni vet) tog vi med oss sällskap - världens bästa Bella :) vi valde en bänk mitt i rushen där vi satt i 10-15 minuter, det räckte väl, sen satt vi en stund utanför Pressbyrån och väntade på B som handlade lite fika...mmmm.
Den här gången valde vi att sitta i Engelska parken, super mysig, skuggig park med många träd.

Lite bilder från dagens utflykt.



Svante börjar bli riktigt stor nu, så han fick åka i cykelkorgen istället... inga problem där, han tyckte att det var helt okey att sitta i korgen




så fint



alla dessa parkdofter gjorde lillen väldigt trött



tog inte jätte lång tid innan S somnade och sov i hela 2 timmar






4 kommentarer:

  1. Härligt att höra att det gick bättre för dig med miljöträningen ;) Jag skulle prova ha Snöa i cykelkorg också men jag är så rädd hon ska hoppa ur. Fäster du Svante i korgen på något vis eller sitter han lös?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nej, jag är så dålig på cykla, hade aldrig vågat ha honom medans jag cyklar själv. Vi ledde cykeln, han fick sitta där för han är då jäkla tung nu :)

      Radera
  2. Sötnosen.. Hur mycket väger din lille (S)vante nu då? :) Vad vägde han när du köpte honom?

    /A

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej!
      Vanten vägde strax under 4 kilo när jag hämtade honom och idag väger han runt 7, han är 11 veckor på fredag

      Radera