lördag 10 augusti 2013

snart är det dags!

Imorgon hämtar vi V! kallar honom för V då jag inte är helt bestämt när det gäller hans namn, så V får det blir.
Idag har vi städat och valpsäkrat hemmet, mattorna ät uppe på vinden och inga sladdar eller farligheter framme. Har även köpt extra kompostgaller så jag slipper plocka undan alla mina fina balkongväxter :)
När jag var uppe på vinden tog jag fram Mishas låda, en del leksaker får valpen leka med, andra har jag låtit ligga kvar där uppe...när jag plockade fram hennes saker började jag tok grina, hennes valphalsband, koppel och ja allt!
det luktade M, en så starkt doft så jag började...nysa?! hehe
Så  som jag saknar den lilla fina damen!

2 kommentarer:

  1. Va spännande!! Jag följer din blogg med spänning! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det är helt galet, sitter här med en kaffekopp och fattar inte att om 2 timmar är han min!

      Radera