onsdag 21 augusti 2013

mysig morgon

Båda mina killar somnade i soffan igår så jag hade hela sängen bara för mig själv, vilken lyx *nöjd*
Tyvärr så hann inte T ut med lillen imorse och det fanns en liten hög inne i vardagsrummet och väntade på mig. Ja, man måste vara snabb med valpar :)
Efter frukosten blev Svante super hyper busig och efter all skällande, springande och nafsande tyckte jag att det kanske räcker, fångade lillen och efter några sekunder låg han sådär mysigt i mitt knä och snarkade :)
Han sov i 2,5 timme. 
Nu ligger han och sover igen, han få ladda batterierna ordentligt, på eftermiddagen ska vi åka till stan och kika på änderna i Svandammen!


4 kommentarer:

  1. Haha,nejdå! =) De där är ju små raser... de blir ju max 2-3 dm högre bara ;)

    SvaraRadera
  2. 2-3 dm är ju 20-30 cm?;P läste du lite fel?=D

    SvaraRadera
  3. Så söt han är när han sover så! Spännande med ankor det brukar kunna uppskattas av valpar :)
    //Karolina

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, han är sockersöt när han sover hehe ;)

      Radera